Monday, February 21, 2011

random

ok.. baik lah... aku paham.. hehe.. assalamualaikum.. acah je tadi tu.. mane ade pape.. aku tak ade ilmu la ari nie nak tulis aper..so, aku nk tulis aper ye?? em... okla oleh kerana aku nie orang baek maka aku akan memenuhi kehendak hati aku untuk menulis blog.. (aiceh!! aku mnew ade ramai follower yang macam zack zuhairi tu.. sehari segerombolan manusia men' view' blog dia.. manenye tak.. aku pown dh macam nak jadik fanatik ngan blog die.. huh! bahaya..)

enough merepek.. sebab sekarang aku tengah goyang badan dalam opis sambil makan karipap mak cik laksa depan unomedical nie, tetibe terasa rindu menggamit sanubari pulak kat auntie-auntie dan uncle-uncle yang ader kat johor nu...hahahaha... maksud aku memember kat politeknik aku ma... kang korang ingat aku windu-windu sama mak cik cleaner pulak.. heh!..ok.. aku malas nak citer pasal uncle-uncle sebab aku tak rapat dengan bebudak lelaki..so, aku nak citer la pasal housemate aku yang sememangnya sekepala lutut.. sory2 babeh aku nak ngutuk korang..

we started with fatin farhana. die nie roomate aku dari sem 1. die amek kos aper kenama nye?? graphic.. ala.. yang lukis2, tangkap2 gambo, edit2 gambo.. haa.. 2 la koje minah nie.. aku panggil die atoman taratako..ahahahaha.. tipu2.. aku panggil atoman je..sebab haper aku panggil die macam 2?? heh! kene bukak la sikit rahsia yang tersembunyi disebalik kutu kat rambut aku nie.. ader la satu ari tu kiteorg tengok ceter superman.. laa.. x kan x tau.. yang ade mamat remos boleh terbang yang costume die ader underwear warne merah kat luar 2? haa.. (anghuk2) pas abis tengok film 2 aku kter ar.. 'ish.. kan best kalu ade hubby yang boleh terbang' (bodokan aku) tertibe hp aku bunyi aku tengok saper yang bt panggilan? sekali superman! hah! aku tau koje sper.. nie mesti kojer budak songgal inche fatin punye kojer.. tapi ble dah lame2 lekat la name die atoman..

die nie macam mane ek nak explain? em...(sambil jari ketuk dagu) pendiam?? bole la.. tp idak le sangat diamnye.. kekadang tu penat jugek melayan budak nie. Tp kalu die ade prob jangan saper gi bt gaya bertegur sapa mengukuhkan ukhuwah dengan die, jp gi ade yang makan maki sampai konyang.. heh! aper? baik? die baek? hehehe.. die mana da baek tapi sangat baek bagi aku la.. kalu ade prob bole la nak mintak advise dari die.. kalu nak tanye pandangan ke die akan bagi yang betol2 pnya, memang iklas dari hati beliau yang murni.. x de nye nak sembunyi-sembunyi takut ko kecik ati ke..kan..kan.. sebab dah ko tanye die memang la die jawab aper yang die ase betol.. bukan macam ade sesetengah 2 yang 'eh.. x de la.. awak cantek sangat, baek pulak 2.. sambil bt muka sakartikus yang amat' hahaha.. sory2 babeh kalu korang nk dapat jawapan macam 2 dari die.. selain itu, (haha.. macam karangan dowh) beliau juga sangat senang la nak mintak tulon kalu kiter tengah ribut ke tengah sesak nafas ke.. insyallah die tulon.. tp sempat la ko kene babel sepam dua.. hehe..

aper?? cun?? aku lagi cun babe.. haha.. x der tipu.. bagi aku die memang cun la even akak kater muke die muke aweks cun tapi violent.. hahaha...maunye tak first time aku dapat satu bilik ngan die aku ase bahawa aku tak akan lagi dapat mengecapi hari-hari indah.. muahahaha.. sekali hambek.. itu la kawan sekatil ngan ko zirah, (yela kteorg guna katil double-decker.. aku katil bawah die katil atas.. kire sekatil lakan? ke tak?) sebantal peluk nagan ko, (yela bantal die best sebab tu aku selalu curik heh!), sebaju, seseluar semua se yang korang ase bole share semua aku share.. hehe... tak..tak.. ya allah serius.. underwear kteorng memang tak share..sumpah! tp kain dalam aku rembat gak.. huhuhuhu.. x senonoh...lagi?? em.. aper?? aku sayang die ke x?? heh! korang nie malas la i nak ngaku.. hahaha.. mesti la wei.. kawan aku dunia insyaallah akhirat 2..

itu la tin aku nk tangkap ngambo ko x mau.. 
jadik itu la fatin farhana bt mohd lottifi. heh! aku tau ko bace blog aku.. sooo, sowie babeh! aku boring kt opis.. saje2 aku nak menunjuk ko kat dieorg.. mane la tau tersangkut kat tali rapia ka sorang dua.. hehe...

ok.. nie kawan aku merangkap housemate+classmate+sistah iaitu kak izzah ketot atau nama glemeross kak long tapi bak kate ehsan mane boleh panggil kak long kene panggil kak short.. heh! sory akak! haa.. asal pulak ko panggil kak short?? (muke korang x paus ati) ok2.. semua jangan mara.. dah la aku punye follower memang ditahap, malu aku nak cakap kalu korang x de sper la nak dengar aku mumble... hehe.. bukan aper.. kak izzah nie even die la yang paling matang dalam class kiter orang (eh! lupe lony paling veteran) tp ketinggiannya hanya mencecah bibirku.. ek?? yeke?? die la kot!! aku pown lame dah tak check.. ala senang citer tinggi die dalam 142 cm.. kalu practical nie tinggi die x naek la.. hehe! so, mane boleh panggil kak long.. kene la panggil kak shorty.. alalala.. comel2...haha..

em.. kak long nie kalau aku nak citer perangai die sangat la comel.. manenye tak peranggai die kalah kiteorg..
nakal yang amat, tak padan umo dah 22. kekandang kalu kuar gi shopping ke mesti kiteorg penggang die sebab takut hilang.. kang kalu ilang payah nak carik.. baik?? huh! mestila.. serius aku cakap lepas kak aku die la akak yang paling aku sayang. memang x kedekut babe.. bukan kedekut duet je.. ilmu, tenaga, nasihat semua die bagi.. x de la..'sory la akak pown x tau la bende nie or sory weh.. bank tak kasi akak bt kuar duet or akak tak de mase nie' memang tak la ko nak dengar jawapan macam tu dari mulut munggil die kalu die betul2 tak ade hal yang penting.. ape yang bebudak nye kak izzah nie?? haa... maunye tak.. kalu kat dapur tu jangan harap la die nak bukak api dapor tu.. huh! takut nk mamposs.. macam api tu nk kasi die rentung je.. even masak air, mesti die suruh saper-saper bukak kan api 2.. heh! tp die memang la pembantu yang class one.. potong bawang, tumbuk cabai, sedia pinggan, basuk kuali, semua die buat cume part nak masak je die x berani..

aper?? kak izzah nie matang ke x?? ini la name die kak izzah kalu kene tempat ko boleh ingat die punya umo dalam 30 an.. sebab matured giler.. contoh die ko putus tunang ke? ko sakit ati kat someone ke? ko luper barang ke? ko luper kater ade xsigment ke? semua die akan tolong settle kan.. macam kalu ade prob aku suke refer kat die jer.. sebab die memang la pendengar yang baek.. kalu ader assignment die la tukang rewind kat ko.. kalu kiter pesan 'akak jap gi kejut kami, sebab x bt lagi bla..bla..bla..' die sanggup tak tido sebab nak kejut korang.. mesti la kter teharukan?? ha... die memang akak yang baek la.. cume die selalu yakin bahawa die seorang yang matang.. pergh!!! memang aku ngan buddies gelak sia... boleh kater 30% die punye antitude matured and others tu memang macam budak umo tadika.. hahahahaahah.. cute ka... aper?? cute x akak nie?? pergh... ko rang x tengk kalu die bt muke cute memang macam nk pegi cubit2 jew muke die.. heh! geram siot ngan anak pak cik berhan nie...haa?? nak tenggok muke die?? no hal!! aku ade banyak koleksi muke akak.. hahahahaha...

ko tenggok.. x ase macam nak cubit ker??

kredit to fara yang nk snap pic nie kasi kat akak die...

huu.. auww... tergoda sia....

tenggok aku terpakse menyengetkan badan.. tu belum kak annah yang berdiri sebelah die 2..
haha.. nie baru dua orang makluk allah yang diciptakan jadik bestprent poever akuh.. ade ramai lagi.. nanti-nanti aku ceter ye.. ok.. aku paham fara ko x puas ati.. jangan isau nanti aku bt entry pasal ko, tiqah, k.annah, dan pada member gua yang lepak kat s.p.. gua x lupa sama lu olangma.. eh..eh.. tukar sleng pulek..
to najwa, ina, mastura, paan topikah, siha, pah... one day aku citew pasal korang ek!!.. i love u too much.. muahaahahaha... gli ati.. gli ati.. gli ati..(trademark atoman)

p/s: akak n patin soweyh buddies.. bkn aku nak ngutuk korang.. aku just nak citew how much i lap u.. hehehe... aku tau korang x mara... korang kan mane bleh idup tampa ku..heh!! dah mcm tajuk lagu da...



2 comments: