Sunday, February 27, 2011

hati aku emo.. hahaha...

assalamualaikum..
emtahla kan.. dua tiga hari aku macam nak emo semacam.. haisehman!! x suka.. x suka.. heh! x suka jdik emo jap gi x de sapa nak kawan dengan aku.. hahaha.. yela tu... x nak jadik emo sebab takut jadik macam someone yang aku x mau mention nama dia.. x mau jadik emo, sebab x best (ade ke emo yang best?).. x mau jadik emo sebab x de sapa nak pujuk.. so, azira ko x yah emo-emo.. sebab x dek yang best pown.. see.. aku tulis entry pown macam orang emo.. menci tau..(haahaha.. trademark akak).. mesti ko pelik kan asal la minah brutt nie tetiba je jadik emo macam aweks-aweks yang naek BMW.. hello.. aku pown seorang wanita solehah ok.. hahaha.. tukar-tukar part solehah tu.. hello aku pown manusia ma.. x yah maen aci kejar la.. bebudak laki pown kuat emo jugak.. kan..kan..kan... '' asal la ko emo azira?'' 

emo!

 

sebab: 
aku emo tengok memember aku punya result stpm.. semua cemerlang, semua ada harapan nak continue study kat uni.. even depa punya pointer 2 something..aku pulak lambat lagi nak abish.. bt diploma nie memang makan masa, tenaga, rohani dan jasmani betol.. paling cepat pown ujung taun depan baqu la bole nak sambung.. gampang betol... tu kene uysa result pulak.. kalu GPA 3 pown.. huuu.. x jamin dowh ko boleh sambung.. dah la sem 5 ngan sem 6 subjek die nauzubillah.. teori yang bercangah.. counting ade baper subjek je.. abish la akuh.. memang dah selama ini aku koje skor subjek kira-kira ja..( kan akak kan? ).. bukan macam fara, otak cap aper tah.. set-set baca senang lekat.. huuu...GPA sem nie atas line je 3.5.. kalu sem depan kecundang em.. pakat book kedai tepi jalan tumpang niaga air tebu la nama dia.. lagi pown uni-uni kat malaysia nie demand nak mamposs.. x nak ambek budak poli sebab kurang kualiti.. tetambah UTM (uni tendang menendang) memang kim salam zahir batin la.. ko 4 flat pown, ko mimpi la kalu ko bole nak tinggal daki ko kat sana.. haila.. memintak la.. result lepas kalu nak apply USM punya mekanikal bahan punya cost..

bole ke???



aku emo sebab kengkawan aku dah naek keter, aku naek moto cabuk je.. :´( rase loser sensangat sebab pikir macam tu.. kire macam x bersyukur kan? subhanallah.. aper la nak jadik ngan aku nie.. at least aku lagi maju dari akak.. kan? sedangkan akak berbahagia even lessen basikal pown tidak penah beliau peroleh..emo sebab orang naek keter x kene ujan kalu balik kojer.. aku kene ujan even pakai baju ujan.. orang naek keter x hitam lengek macam aku, sebab x kene sun burn kalu merayap tentengah hari celik...emo jugak sebab mak apak depa kaya, bole bli keter, bole bli baju jenama, bole gi may fair kalu gaya lemak berkumpul.. aku?? kalu mintak kat mak apak aku semua tu.. mau makan tapak kasut..ish2.. nie la jadiknya kalu x reti bersyukur nikmat yang allah bagi.. kan?

wave 100 je.. eh! jap2 asal muke aku mcm 2??


aku emo sebab fatin dah nak kawin.. ini la emo yang paling aku ase macam stupid azira yang amat dasat.. ade ke member ko nak kawin ko boleh nak ase emo?? haila.. aku ase nie mesti sebab menstrual cycle dah tunggang-langgang.. sebab otak dah x bole nak pikir logik.. or sebab dah bosan tahap giga bt prctical..

another 4 year.. insyaallah aku jdik pengapit patin....



emo sebab hati kecil rase bersalah sebab x de koje kat tempat koje.. ish2.. ase macam x learn something mase bt prctical nie. LOL.. takut nanti jumpa memember semua bukak story yang mike semua bt bende yang mencabar macam hari-hari kene cuci muke guna minyak tar atau hari kene angkat kotena ke?? kan mencabar tu.. takut jugak kalu lecture datang nak report aper?? x kan la nak kater ''hari-hari saya belajar macam mana nak menambah friend dalam blog??'' x ke ko ase aku bakal kene back kick reverse ikut tumit kaki kanan.. yang bakal menghilangkan bulu idung aku?..

emo sebab ase amalan dah kurang..heh! sebab kalu sembahyang pown  bole pikir aper yang zack zuhairi tulis dalam ''kelas sains darjah 4''.. sebab ase macam kosong je masa sembahyang tu.. sebab lepas mahgrib pown dah macam malas nak bace quran.. sebab doa pown macam x ikhlas je.. sebab dalam sembahyang pown bole pikir..''kalu sembahyang 5 minute aku ade masa 1 jam 55 minute untuk tido'' haaaa... ase macam jahat sangat.. sebab ase macam amalan sangat-sangat x cukup kalu nak mati esok.. sebab macam dah dekat sangat kiamat.. sebab pikir banyak utang orang yang x bayar lagi.. banyak solat yang x khodo lagi.. emo sebab.. memang sedar semua benda tu tapi still x mau berubah...... sedih..sedih..sedih...

huhu.... takut-takut...



forget something.. aku jugak emo bila badan ade rase macam gemuk dan hitam, sebab berat dah 48 kg and ++............

p/s: enough.. dah x nak emo dah... nak epy je... dan.. nak insaf.. x mau jdik orang yang x bersyukur.. yea..






No comments:

Post a Comment