Monday, January 17, 2011

jom solat

TABIK SPRING SME PAK CIK KRETA KANCIL
haa... dengan tengok gmbo kat ats nie pown dh bleh agk..
ape entry aku kli nie....
bkan ape... cme nk kongsi sikit pnglaman aku mse on the way nk dtg keje td...
tengh baek aku dk mengusya kiri dan kanan mse tngu traffic light kt tmn sjati tu tkar wrne...
aku pown terpndng lah kete kancil nie...
aku ase 2 kte company driving lessen sbb ade sticker L.. (nal la.... pnya kt blang kete 2)....
aku pown bkn prsn pown ape yg laen nye kt kte 2...
pas 2 mto dpan aku nie pown bgrak kedpan skit.. nk cri port snang pcut la kot...
aku pown bgrak la ke dpn sdikit..
aku pown tngk kete kncil 2..
skli trpndang sticke yg die tmpal kat cermin blakang krete die...
'JOM SOLAT, UTAMAKAN ALLAH DALAM SETIAP URUSAN'

aku mmg tabik spring lew kt pk cik 2... x ksah la die amalkan ke x...
tp die mmg bjaye bg aku sedar...
bt mse skrg la... esk, lusa aku x tau lew....
tp aku mmg suke la... serius...
cbe korg byang kan klu yg bce 2 non-muslim...
mybe la dngan bnde 2 bleh bt die berpikir tntng agama allah.. rite?
sbb mnew ade agama yg mletakan AGAMA SEBAGAI CARA HIDUP...
selalunye kehidupan harian dengan agama diasingkan...
melainkan islam... sbb islam melatakan panduan lengkap dan meliputi semua aspek kehidupan...
ADDIN... islam adalah cara idup...
hahahahaha... dh mcm forum pedana la plak...
aku x nk la nag lame2... nnti korg boring... hahahaha
entry kli nie hnya la skdr brkongsi pngalaman..
aku hrp x de la yg hard feeling ke hurt feeling ke...
post nie sje2 je aku nk mumble sorg2...
pape pown ' caya la pk cik kete kncil'

1 comment: